Monday, August 30, 2010

Cute Bundle for Kids even Babies


BUNDLE-LAND4KIDS.blogspot.com adalah merupakan blog niaga kendalian HNH Biz Enterprise yang menjual pakaian terpakai dari Singapore, Australia dan Jepun. Harga yang ditawarkan bermula dari RM3 sehelai dan ada juga pakaian dijual dengan harga RM7 sepasang.


Kesemua pakaian terpakai merupakan pakaian terpilih dan masih sesuai serta cantik dipakai. Walaupun ianya merupakan pakaian terpakai namun kualitinya adalah setanding dengan harga ditawarkan. Ia juga menawarkan harga pakaian bundle berjenama dengan harga hebat dan lebih menarik. Jenama seperti Osh Kosh; Baby Kiko; Timberland; Snail adalah antara jenama pakaian terpakai yang dijual di blog niaga ini.

Sila kunjungi blog niaga ini untuk mendapatkan pilihan-pilihan lain kesukaan anda.

BUNDLE-LAND4KIDS.blogspot.com is a business blog handled by HNH Biz Enterprise for selling use clothing for kids and babies. The clothes provide in the blog was originally from Singapore, Australia and Japan. The use clothes are sold at RM3 per pieces and some bargain could get RM7 per pair. It offers an interesting value for the money; including clothing from renowned brands - Osh Kosh; Baby Kiko; Timberland; Snail and etc.

Do visit the blog for more choices.

No comments:

Post a Comment