Monday, August 30, 2010

Welcome | Selamat Datang - blog HNH Biz Enterprise

Salam Sejahtera;
terima kasih kerana mengunjungi blog ini. Blog ini merupakan satu platform untuk menyebarkan aktiviti dan juga kegiatan perniagaan HNH Biz Enterprise. HNH Biz Enterprise ditubuhkan pada 24 Ogos 2010 oleh hasrulnazim hassan (hasrulhassan.blogspot.com). Syarikat ini menguruskan dan mengendalikan 2 blog niaga iaitu Cloth Baby Diapers (babydiaper-cloth.blogspot.com) serta Cute Bundle (bundle-land4kids.blogspot.com). Ia juga mengendalikan satu blog informatif mengenai buku secara affliasi (bookstore-hasrulhassan.blogspot.com).

Blog ini sedang dirancang untuk menjadi medan utama bagi pemasaran produk-produk yang dijual oleh HNH Biz Enterprise. Ikuti perkembangan terkini blog ini menerusi email dan juga rss readers dengan mengisi langganan yang disediakan.

Terima kasih.


Hi; thank you for stopping by at this blog. This blog is a platform for HNH Biz Enterprise to deliver it's business stream and products. HNH Biz Enterprise was made posibble by hasrulnazim hassan (hasrulhassan.blogspot.com) on 24 August 2010. At the meantime; HNH Biz managed two biz blog - Cloth Baby Diapers (babydiaper-cloth.blogspot.com) and Cute Bundle (bundle-land4kids.blogspot.com)



This blog shall be the main blog exercising the business information and products. Do please be our follower or subsribe to our rss readers for immediate update about our products.

Thank You.

No comments:

Post a Comment